Spoeddienst

Heeft u door een ongeluk of pijnklacht met spoed een tandarts nodig? Bel direct 036-3035290

Spoeddienst

Tgv het Coronavirus zijn veel praktijken gesloten en worden uitsluitend spoedbehandelingen verricht zoals acute zenuwontstekingen, uitgeslagen elementen. In het kader van het Corona virus volgen wij een Triage schema zoals opgesteld door de KNMT ter voorkoming van verdere besmettingen. In het geval u in een risicogroep valt of een verdenkingen van het virus kunt u contact opnemen met de GGD die u zal verwijzien naar een speciale praktijk die geschikt is om u te kunnen ontvangen.

Deze dienst is bedoeld voor pijnklachten in de avond, nacht en weekenduren waarbij gedacht moet worden aan ongevallen, nabloedingen en acute klachten die spoedeisende hulp van een tandarts verwachten. Hiervoor kunt u contact opnemen met de centrale doktersdienst via 0900-1515.

Vanaf 31 december 2018 vervalt bovenstaand nummer en kunt u bellen met het tandarts bemiddelingsbureau ( TBB) 036-3035290

Kosten

U dient er wel rekening mee te houden dat de kosten van het bezoek aan de tandarts in de genoemde uren contant afgerekend dienen te worden. Via het praktijkoverzicht ziet u hoe de tandartspraktijk bereikbaar is.Foto 1

Apotheken

Voor meer informatie over de apotheken in Almere verwijzen wij u graag door  naar de website www.apothekenalmere.nl.

Uitsluitend bij spoedgevallen kunt u in het weekeinde of op werkdagen van 17.00 uur tot 8.00 uur terecht bij:

Dienstapotheek Almere
Tel: 0900 2030203